לוח שנה של אתר 2NET, תנאי שימוש.

עדכון אחרון, 27 נובמבר, 2023.

לוח השנה של אתר 2NET מיועד לספק לך לוח שנה מלא עם אינטגרציה לחגים היהודים, זמני תפילה, תזכורות בדואר אלקטרוני, לוחות ציבוריים ופומביים. 2NET מופעל על ידי טו-נט ישראל, מכתובת העבודה 2, ראש העין.

תנאי שימוש אלה, לצד מדיניות הפרטיות שלנו, הם ההסכם החל על השימוש שלך בלוח השנה של אתר 2NET והשירותים המוצעים בו.

בכמה מקרים, אנו עשויים לעשות שימוש בשירותי צד שלישי, אשר ייתכן כי יש להם תנאים נוספים. אנא בדוק תנאים אלה ואת מדיניות הפרטיות, שכן הסכמתך היא הדרך היחידה לקבל שירותים אלו.

אנו לא אחראים לתכני צד שלישי או תכני גולשים שיוטמעו או יוצגו בשירות, ותכנים כאלה עשויים להשתנות על ידי צדדים שלישיים ללא ידיעתנו. אנא קח זאת בחשבון.

אחריותנו לשירותים ולמוצרים שאתה מקבל מוגבלת, והשירותים מסופקים כמות-שהם וללא אחריות לטיבם.

אנחנו לא יכולים להתחייב כי התוצאות שיושגו מהשירותים תהינה מיטביות ולהתחייב לשביעות רצון שלך.

הרשמה וקבלת תנאים אלה.

הרשמה לאתר מעודדת, אך אינה חובה. לא נוכל לספק חלק מהשירותים ללא הרשמה. הרשמה לאתר מתבצעת באמצעות האתר שלנו.

כאשר אתה נרשם לשירות, אתה מתחייב ומצהיר כי אתה מעל גיל 16 שנים, או שאם אתה תאגיד השגת את כל ההרשאות הדרושות ממורשי החתימה. אם אתה מתחת לגיל 18 שנים אך מעל 16, אתה חייב לבקש את רשות הורייך בטרם תשתמש בשירות, והורייך צריכים לקבל תנאים אלה בטרם השימוש בשירות. אנו לא מרשים לילדים מתחת לגיל 13 להשתמש בשירות. 

הרשמה. אתה רשאי להירשם באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלך או מזהה אחר (כגון הרשמה באמצעות חשבון Google או Facebook). אתה עשוי להידרש לספק כתובת דואר אלקטרוני גם כדי לוודא את זהותך.

אנו עוד עשויים להשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך לצורך שליחת ניוזלטר ועדכונים, כפי שאנו מסבירים במדיניות הפרטיות שלנו. 

קבלת תנאים אלה. אתה נדרש לאשר ולתת את הסכמתך לתנאים אלה לפני השימוש בשירות, לפני שיגור של מידע אישי בטפסים וכאשר אתה יוצר איתנו קשר לקבלת תמיכה. בלי הסכמתך לתנאים לא נוכל לספק לך את השירותים.

שירותים שלא דורשים הרשמה.

חלק מהשירותים ניתנים ללא כל הרשמה. אולם, עדיין דורשים קבלת תנאים אלה. השירותים הבאים ניתנים ללא כל תשלום ולא הרשמה. אנו עשויים להוסיף או לגרוע שירותים או לדרוש כי תרשם לשירותים בכל עת.

צפיה בלוח שנה. אתה רשאי לצפות בלוח הציבורי שלנו ובלוחות הציבוריים של משתמשים אחרים ללא כל הרשמה. המידע מסופק "כמות-שהוא" (AS-IS) וללא כל התחייבות לדיוק שלו. חלק מהשעות, תאריכים ושמות עשויים להיות לא מדויקים. אנא קרא את סעיפי ההצהרות והאחריות שלנו כדי להבין יותר. אתה יכול לצפות בלוח הן בתצוגה יהודית או גרגוריאנית, ומספרי השבועות מוצגים לפי ISO-8601. לוח השנה הוא בינלאומי, אולם לא כל המיקומים הגיאוגרפיים מוצגים. אם המיקום שלך חסר, אנא צור עמנו קשר.

הוספת הערות. אתה יכול להוסיף הערות על לוח השנה. במקרה כזה, ההערות ישמרו באחסון המקומי של הדפדפן שלך ויכולים להמחק בכל עת, לרבות כאשר תנקה את המידע בדפדפן. אלא אם אתה נרשם ללוח שנה מקוון, קח בחשבון כי הערות אלו כתובות על קרח.

זמני תפילה. אנו עשויים לספק לך את זמני התפילה, לרבות לפי פוסקים שונים וקבוצות שונות. אנא הוועץ בקהילה המקומית שלך או הרב שלך כדי לוודא את זמני התפילה הספציפיים שלך.

הדפסה. אתה רשאי להדפיס את לוח השנה ולהשתמש בו למטרות אישיות, אך לא להפיצו.

צור קשר. אתה יכול להשתמש בעמוד "צור קשר" כדי לצור עמנו קשר או לשאול שאלות, לדווח על תקלות או לצור קשר בכל שאלה אחרת.

שירותים הדורשים הרשמה.

חלק מהשירותים שאנו מציעים דורשים הרשמה. שירותים אלה עשויים להיות מסופקים לחלק מהמשתמשים שלנו או כולם, ועשויים להנתן כנגד תשלום נוסף. השירותים הבאים דורשים הרשמה, אשר כרגע היא ללא כל תמורה נוספת.

תזכורות. אנו עשויים לאפשר לך להוסיף תזכורות בתאריכים ספציפיים.

לוח שנה אישי. אנו עשויים לאפשר לך להפעיל לוח שנה אישי שיכלול ימי הולדת, ימי אבל וכדומה, ולקבוע תאריכים אלו הן לפי לוח שנה יהודי או גרגוריאני. 

לוח שנה ציבורי. אנו עשויים לאפשר לך לשתף את לוח השנה האישי שלך ולהפכו לציבורי, ולספק לך קישור לאותו לוח שנה ציבורי.

ניוזלטר

כאשר אתה נרשם לשירותים, או כאשר אתה מספק לנו את פרטי הקשר שלך, אנו עשויים לרשום אותך לניוזלטר שלנו ולשלוח לך עדכונים תקופתיים על השירותים.

פרסומות וקישורים ממומנים

השירותים עשויים לכלול פרסומות או קישורים ממומנים (affiliate). אנו לא אחראים למודעות אלה ולא יכולים להתחייב לדיוקן. אתה נדרש לערוך את הבדיקות בעצמך לפני שתבצע רכישה המבוססת על התוכן המוצג במודעות אלה.

מדיניות תוכן

מדיניות תוכן זו חלה הן על תוכן שתגיש באמצעות השירות לשימוש שלנו, תוכן שתשתף עם צדדים שלישיים, ותוכן שאחרים יגישו באמצעות השירות אשר אתה תעשה בהם שימוש.

על ידי אספקה של תוכן ויזואלי, טקסטואלי, אודיו ויזואלי או אחר או על ידי שימוש בשירותים שלנו כדי לשתף תוכן, אתה מקבל את מדיניות התוכן הזו. אתה מודע לכך שהפרה של מדיניות התוכן יכולה לגרום להפסקת מתן השירותים לך, הסרה של התוכן שלך ונקיטת הליכים משפטיים הן על ידינו והן על ידי האדם שזכויותיו הופרו.

למטרות מדיניות תוכן זו, המונח תוכן משמעו תמונות ו/או טקסט ו/או וידאו אשר יעשה בהם שימוש בעת שאתה יוצר תוכן באמצעות השירותים ואשר יפורסמו בהם.

רשיון

אתה מצהיר בזאת כי אתה הבעלים היחיד והבלעדי של כל תוכן שאתה מפיץ באמצעות השירות, או שאתה מֻרְשֶׁה לפרסם אותו במסגרת מדיניות תוכן זו. אתה מעניק לנו בזאת רישיון בלתי חוזר, קבוע, בלתי מוגבל, עולמי, ללא תמלוגים, בר-היתר, לא-בלעדי להשתמש בתוכן שלך בהתאם לשימושיות של השירות ולשירותי צד שלישי אחרים, כולל יצירת יצירות נגזרות ויצירת יצירות תלת מימדיות.

אם אתה משתף את התוכן שלך באמצעות שירות צד שלישי, אתה מעניק לכל אדם שאתה משתף איתו את התוכן שלך את הזכות לשלוח את התוכן הזה לצדדים שלישיים ולהציג, לאחסן או להשתמש בתוכן הזה באמצעות צד שלישי כזה ולפי תנאיו.

הרשיון שלנו אלייך.

אנו מקנים לך, כמשתמש שלנו, רישיון מוגבל, שאינו ניתן להעברה, שאינו בר-הרשאת משנה, להשתמש בתוכן שהועמד לרשותך באמצעות השירות, בהתאם לפונקציונאליות של השירות.

תוכן פוגעני

אתה מתחייב כי התוכן שלך אינו פוגעני ואינו מפר את זכויותיו של צד שלישי כלשהו, לרבות, אך לא רק:

  • תוכן המפר קניין רוחני. התוכן שלך לא מפר זכויות צד שלישי, לרבות זכויות יוצרים, עיצובים, פטנטים, סימני מסחר, סודות מסחר או כל זכות קניין רוחני אחרת.
  • פורנוגרפיה. התוכן שלך לא מכיל כל טקסט, תמונה או תיאור הכולל עירום קיצוני, תועבה, פעילות מינית, רמיזות מיניות, תוכן פוגעני מינית או גסויות.
  • דיבה. התוכן שלך לא פוגע בשמו הטוב של אדם, מוציא דיבתו או מכיל לשון הרע.
  • ביטויי שנאה וגזענות. התוכן שלך לא כולל ביטויי שנאה או דעות גזעניות, וכן לא מסית אחרים לאלימות כלפי אנשים רק על בסיס השתייכות לקבוצה מסוימת.

אחריות

אתה מתחייב כי אתה הבעלים היחיד או בעל הרשיון המיועד של התוכן שלך וכי זכויותיהם של צדדים שלישיים לא הופרו בעת השימוש שלך בתוכן בשירות. אתה עוד מצהיר כי לא הוגשה נגדך כל תביעה, טענה או דרישה בנוגע לפרסום התוכן עד למועד פרסומו.

הודעה והסרה

אם אתה מאמין שתוכן מסוים שמתארח בשירות או שמוצג באמצעותו מפר את זכויותייך, אנא צור עמנו קשר בכתובת info @ 2net.co.il ואנו נבחן את התלונה. לאחר קבלת התלונה, אנו ניידע את המשתמש אשר פרסם את התוכן על תוכן התלונה, ועשויים לשאול אותו לגבי הפרסום.

שים לב שמנגנוני הסינון, מחיקה או החזרה של תוכן לא אומר שאנו אחראים לתוכן בכל צורה שהיא.

תשלום

נכון לעתה, השירותים מסופקים ללא כל תשלום. אולם, אנו עשויים לדרוש תשלום עבור שירותי פרימיום, תמיכה או מוצרים נוספים.

מדיניות שימוש הוגן

הרשימה הלא-ממצה הזו הם דברים שאנו מחשיבים כלא-הוגנים. אנו עשויים למצוא פעולות אחרות גם כאאלה.

  • אל תרשה לאחרים להשתמש בחשבון או הרשאות שלך, על ידי מכירה, השכרה, העברה, השמה, משכון או כל פעילות אחרת שעשויה להיות שיתוף או העברה של בעלות בחשבון.
  • אל תעתיק או תגרד את התוכן של האתר והשירות ואל תעתיק את השימושיות שלו.
  • אל תשתמש באתר או השירות שלנו לפעילות לא חוקית, או לשידור או הפצה של וירוסים, תוכנות ריגול או תכנים מזיקים, מפרי זכויות, לא חוקיים, פוגעניים או הרסניים.
  • אל תבצע הנסה לאחור של השירותים או פעילות שעשויה לחשוף מידע רגיש.
  • אל תנסה לנחש שמות משתמש או ססמאות, או בכל צורה אחרת לעקוף מנגנוני הגנה או הגבלות טכנולוגיות בשירות.
  • אל תסיר את ההצהרות המשפטיות שלנו מהשירות.
  • אל תבצע קריאות מוגזמות לשירות.

אחריות

אנו מספקים את השירותים "כפי שהם" ו"זמינים כפי שהם" (AS-IS and AS-AVAILABLE). השימוש שלך בשירותים הוא על אחריותך בלבד. איננו מתחייבים כי (א) השירותים יענו על הדרישות שלך ו-(ב) השירותים יהיו בלתי ניתנים להפרעה, בזמן, בטוחים או ללא שגיאות ו-(ג) התוצאות שניתן להשיג כתוצאה מהשימוש בשירותים יהיו מדויקות או מהימנות ו-(ד) איכותם של המוצרים, השירותים, המידע או כל חומר אחר שנרכש או הושג באמצעות השירות יענה על הציפיות שלך, או (ה) כל שגיאה בשירות תתוקן.

שים לב כי כל השעות והתאריכים הניתנים מבוססים על המאמצים הטובים ביותר שלנו, אך איננו יכולים להבטיח דיוק. הם עשויים להשתנות מעת לעת וייתכן שאינם מדויקים לחלוטין. אנו נעשה כמיטב יכולתנו לתקן אותם.

החבות שלנו

בשום מקרה ואף מסיבה לא נהיה אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, תוצאתי, מיוחד, פיזי או מיוחד, לך, לכל משתמש אחר או לכל צד שלישי, הנובע מהפרת הצהרותינו והתחייבויותינו בתנאי שימוש אלה. אנו מספקים את השירות על בסיס "כפי שהוא" ועד להיקף המותר בדין לא נהיה אחראים לכל מקרה של התנהגות לא נאותה, רשלנות, רשלנות חמורה, זדון או כל תורה משפטית אחרת, לכל נזק או הפסד של רכוש, לרבות אובדן כספים שלך, נזקים לרכוש, מוניטין ושם עסק, מידע חשבון משתמש, כולל פרטי התחברות, אובדן רווחים, אובדן שם טוב, הכל הנובע מהשימוש בשירותים או מהעדר יכולת להשתמש בשירותים.

שיפוי

אתה מתחייב לשפות אותנו ולהחזיק אותנו כתמי לב כנגד כל נזק, הפסד, הוצאה, הוצאה משפטית או עלות שנדרש לשאת כתוצאה מהשימוש שלך בשירותים בהפרה של תנאי שימוש אלה, לרבות כל הצהרה כוזבת שלך.

סיום יחסינו

אנו רשאים לסיים את השימוש שלך בשירותים או לסיים את השירותים בכל עת על ידי מתן הודעה מראש בת יום אחד.

בנוסף, אנו רשאים לסיים את השירותים שלך בכל רגע ומבלי לתת הודעה מוקדמת כאשר הפרת תנאים אלה וכאשר הפרה זו גרמה לנו נזק בלתי הפיך.

אנו עשויים להשהות את השירותים, השימוש בהם, או לבטל חלקים מהשירות, אם אנו מאמינים כי התרחשה הונאה או כי יש בשירותים תקלה.

זמינות

אנו עשויים לבטל את השירותים מעת לעת לגיבויים תקופתיים, תחזוקה או שדרוגים. במקרי קיצון, כאשר תחזוקה דחופה דרושה, אנו עשויים להשהות את השירות מיידית וללא הודעה.

עדכון תנאים אלה

אנו רשאים לעדכן תנאים אלה מעת לעת, כאשר אתה תקבל עדכון בתקשורת אלקטרונית על העדכון ולעדכון לא יהא תוקף רטרואקטיבית. בעת עדכון, תוכל לסיים את היחסים ולסגור את חשבונך אם אינך מסכים לעדכון, וזאת באמצעות מתן הודעה מוקדמת.

החוק החל, סמכות שיפוט, תובענה ייצוגית

חוקי מדינת ישראל ישלטו בצורה בלעדית על היחסים בין הצדדים ותנאי שימוש אלה. הצדדים מסכימים לכך שלבתי המשפט במחוז תל-אביב תהא הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת.

אתה מתחייב כי כל טענה ותביעה שתהא לך כנגדנו תבוצע בצורה אישית ולא תגיש תובענה ייצוגית בנושא זה.

 

לוח שנה 2NET, מדיניות פרטיות

עדכון אחרון, 27 נובמבר, 2023.

מי אנחנו?

לוח השנה של 2NET מופעל על ידי טו-נט ישראל.

קבלת מדיניות פרטיות זו

אין לך חובה חוקית לספק לנו כל מידע אישי. משמעות הדבר היא שאם אתה מספק לנו מידע אישי, אתה עושה זאת מרצונך החופשי והסכמתך; אנו לא יכולים לכפות עליך לספק כל מידע אישי, אך ללא המידע האישי שלך לא נוכל לספק לך את השירותים.

יש לך הזכות לחזור בך מהסכמתך זו בכל עת, ובמקרה כזה לבקש מאיתנו או להפסיק לעבד את המידע האישי שלך, או למחוק כל מידע אישי שכבר אינו נדרש לשמור על פי חוק. הפסקת העיבוד כזו עשויה גם למנוע ממך לקבל עדכונים ותמיכה.

איזה סוגי מידע אישי אנחנו אוספים?

מידע שאינו מזהה אישית. הסוג הראשון הוא מידע שאינו מזהה אישית ומידע סטטיסטי. מידע שאינו מזהה אישי הנאסף כולל מידע טכני ומידע התנהגותי שאינו קשור לאדם ספציפי.

זה כולל את סוג המכשיר שלך, סוג הדפדפן וגרסתו, כתובת IP, גודל מסך ורזולוציה, שפה ומידע טכני אחר. למרות שהוא אינו ניתן לזיהוי אישי באופן ספציפי, ייתכן שניתן להנדס אותו לאחור כדי שיהיה ניתן לזיהוי ולכן הוא נחשב למידע אישי.

נתוני שימוש. נתוני שימוש עשויים לכלול את שאילתות החיפוש שלך שבוצעו בשירות והפעילויות שלך בשירותים ומידע נוסף בעל אופי דומה, כגון הדפים שצפית בהם והתוכן שהגשת או בדקת באמצעות השירות.

מידע אישי הניתן לזיהוי. הסוג השני של המידע שאנו אוספים הוא מידע מזהה אישית. אנו אוספים את המידע האישי הבא על אודותייך: שמך המלא, כתובת דוא"ל, סיסמה מגובבת ותוכן לוח השנה האישי וההערות שלך.

כיצד אנו אוספים מידע?

מידע נאסך על ידי השימוש שלך בשירותים, כולל מידע שמילאת בטפסי יצירת קשר. אנו אוספים מידע באמצעות הטפסים והחיפושים שנערכו באמצעות השירותים.

מהן מטרות איסוף המידע שלנו?

מטרת איסוף ועיבוד המידע היא לספק לך את השירותים. כלומר אנו משתמשים במידע כדי לספק לך את השירותים ולשפר אותם כל הזמן.

בנוסף, אנו עשויים להשתמש במידע כדי להציע לך הצעות מותאמות אישית ושיפור השירות. משמעות הדבר היא שאנו משתמשים במידע מצטבר על איך המשתמשים שלנו מתקשרים עם השירותים שלנו כדי להשיג תובנות שמובילות לשיפור גרסאות עתידיות, דוחות באגים ובקשות לתכונות. 

אנו עשויים גם להשתמש בכתובת הדוא"ל שלך כדי לשלוח לך מידע הקשור לשירותים שלנו וחומר שיווקי.

כיצד אנחנו יכולים ליצור איתך קשר?

אם נרשמת לניוזלטר שלנו, או אם נרשמת לשירותים שלנו, אנו עשויים לפנות אליך עם עדכונים תקופתיים וניוזלטר הקשור לשירותים והמוצרים שאנו מציעים. אתה יכול לחזור בך מהסכמתך זו בכל עת ולהפסיק לקבלם.

זכויות המידע האישי שלך

זכות גישה ותיקון

יש לך את הזכות לדעת איזה מידע אנו אוספים עליך ולדאוג שמידע זה יהיה מדויק ורלוונטי וישמש למטרות שנאסף לשמן. אתה יכול לקבל עותק של המידע האישי שלך, ולתקן מידע זה אם הוא אינו מדויק, שלם או מעודכן. עם זאת, ייתכן שנבקש ממך תחילה לספק לנו הוכחה של זהותך לפני ביצוע תיקון, מחיקה או סקירה.

זכותך לחזור מהסכמתך

יש לך זכות לבטל את הסכמתך לעיבוד המידע האישי שלך. מימוש זכות זו לא תשפיע על עיבוד המידע שנבצע על בסיס חובה חוקית ועל כל עיבוד שביצענו לפני חזרתך מהסכמתך. שים לב כי ברוב המקרים, חזרתך מהסכמתך ככל הנראה יגרום לנו למחוק את המידע האישי שלך ולא להפסיק לעבד אותו.

זכות מחיקה

יש לך זכות למחוק את המידע האישי שלך או להגביל את העיבוד שלו על ידינו ועל ידי צדדים שלישיים. אנו עשויים לדחות או לסרב לבקשתך אם המידע האישי שלך נמצאים בשימוש למטרות שלשמן נאסף או למטרות לגיטימיות אחרות כגון ציות להתחייבויות חוקיות.

זכות לניידות מידע

במידה וטכנית ניתן לעשות כן, יש לך זכות לבקש להעביר את המידע האישי שלך בהתאם לזכותך לניידות מידע. נעשה זאת באמצעות תכונות הייצוא שלנו.

זכות להגיש תלונה

יש לך גם זכות להגיש תלונה לרשות להגנת הפרטיות במקרים בהם אתה חושב כי לא בוצע עיבוד של המידע האישי שלך בהתאם לדין.

זכויות הפרטיות שלך בקליפורניה והודעות אי עקיבה

איננו מעבירים את המידע האישי שלך לצדדים שלישיים למטרות דיוור ישיר או Direct Marketing.

עם זאת, אם היינו עושים זאת, אז סעיף 1798.83 בחוק הקליפורני מתיר ללקוחות שלנו שהם תושבי קליפורניה לבקש מידע מסוים לגבי חשיפת המידע האישי שלהם לצדדים שלישיים למטרות Direct Marketing.

כדי לבקש זאת, אנא שלח דוא"ל לכתובת info @ 2net.co.il ונדאג לאשר לך שהמידע שלך לא נמסר למרטות אלה. אנו נדרשים להגיב רק לבקשה אחת לכל לקוח בכל שנה קלנדרית.

זכויות ה-LGPD הברזילאיות שלך

ללא קשר לכל דבר אחר במדיניות הפרטיות זו, אתה יכול לממש את זכויות ה-LGPD שלך, כולל הזכויות שלך ל (א) אישור על קיום העיבוד; (ב) גישה למידע; (ג) תיקון של מידע לא שלם, לא מדויק או לא מעודכן; (ד) אנונימיזציה, חסימה או מחיקה של מידע מיותר או מופרז או מידע שעובד בהפרה של הוראות ה-LGPD; (ה) ניידות של המידע לספק שירות או מוצר אחר, באמצעות בקשה מפורשת ובהתאם לסודיות המסחרית והתעשייתית, בהתאם לתקנות הרשות המפקחת; (ו) מחיקה של מידע אישי שעובד בהסכמתך, למעט במקרים הקבועים בסעיף 16 ל-LGPD ; (ז) מידע על גופים ציבוריים ופרטיים שאנחנו שיתףפנו איתם מידע (ח) מידע על האפשרות לסרב להסכמה וההשלכות של סירוב כזה; (ט) ביטול הסכמה כמצוין בסעיף 5 בסעיף 8 לחוק ה-LGPD.

“אל תעקבו אחריי" (Do Not Track)

אם אינך מעוניין שהדפדפן שלך יאפשר לנו להשתמש בשירותים אשר עשויים לעקוב אחרייך, אנא השתמש באפשרות "אל תעקוב" של הדפדפן שלך. אנו נכבד את הבקשה.

מימוש זכויותיך

אנו מכירים בזכותך לגשת ולשנות את המידע האישי שאנו אוספים ומעבדים. 

אם ברצונך לגשת או לתקן, לשנות או למחוק מידע אישי, אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת info @ 2net.co.il. אנו נשיב תוך פרק זמן סביר, אך בכל מקרה, לא יאוחר מהמועד המותר על פי החוק החל.

בנוסף, שים לב שכדי להבטיח שיש לך שליטה מרבית על המידע האישי שלך ומידע אחר, אתה יכול לשנות בעצמך חלקים מסוימים מהמידע שלך באמצעות השירות.

תקופת שמירת המידע

נשמור את המידע האישי כל עוד אנו מאמינים שהוא מדויק ונחוץ לנו. מידע אישי שכבר אינו נחוץ למטרה לשמה נאסף מלכתחילה יימחק, אלא אם כן יש לנו הצדקה לשמור אותו, המותרת על פי חוק, כגון יישוב סכסוכים או ציות לחובה חוקית

אם אתה מבקש מחיקה של המידע האישי שלך, נעשה זאת באופן מיידי, בכפוף לחוקים החלים.

מיקום המידע האישי שלך

המידע האישי שנאסף ממך, כפי שפורט במדיניות פרטיות זו, עשוי להיות מועבר לחברות אחסון בשרתים הנמצאים מחוץ למדינה לישראל ובמדינה שאינה נחשבת כמציעה רמת הגנה מספקת על פי חוקי המקום שלך.

המידע שלך יכול שיהיה מעובד על ידינו ועל ידי ספקי צד שלישי, נותני שירות או השותפים שלנו הפועלים מחוץ לישראל.

אנחנו מחויבים להגן על המידע האישי שלך וננקוט בצעדים מתאימים כדי להבטיח שהמידע האישי שלך יעובד וייאוחסן בצורה מאובטחת ובהתאם לדיני הגנת הפרטיות, כפי שפורט במדיניות פרטיות זו. צעדים אלה כוללים חתימה על הסכמי העברת מידע או הבטחה שספקי השירות של צד שלישי שלנו יעמדו בדרישות ההגנה על מידע שלנו.

אנו נבטיח את הסודיות, היושרה והזמינות של המידע האישי שלך על ידי העברת המידע האישי שלך רק ל: (i) מדינות שאושרו על ידי הנציבות האירופית כבעלות חוקי הגנת פרטיות מספקים; (ii) גופים שביצעו חוזים סטנדרטיים שאושרו על ידי הנציבות האירופית ומספקים רמה מספקת של הגנה גבוהה, עם מקבלי המידע האישי שלך; ו-(iii) העברה של המידע האישי שלך לארגונים מוסמכים על ידי Privacy Shield Scheme, כפי שאושר על ידי הנציבות האירופית.

על ידי שליחת המידע האישי שלך באמצעות השירות, אתה מאשר ומסכים, במסגרת שיפוט שבה הסכמה כזו נדרשת, להעברה, אחסון ו/או עיבוד כאלה של מידע אישי.

עוגיות

אנו משתמשים בעוגיות מצד ראשון ומצד שלישי (first part and third party). קובץ עוגיה (cookie) הוא קובץ קטן שמאוחסן במחשב שלך כדי לאמת או לאשר את התקשורת שלך איתנו. 

עם זאת, קבצים מסוג זה יכולים לשמש לזהות אותך אישית. אתה יכול לבחור שלא להשתמש בעוגיות על ידי המאפיינים של הדפדפן שלך.

מיהם הצדדים השלישיים אשר מקבלים מידע אישי שלך?

אנו מכבדים את הפרטיות שלך ולא נגלה, נשכיר או נמכור את המידע האישי שלך לצד שלישי כלשהו.

שיתוף המידע האישי שלך מתבצע על פי בקשתך הספציפית והמפורשת.

יתר על כן, כדי להפעיל את השירות, עלינו לשתף את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים, שהם חברות האחסון שלנו, שירותי פרסום, סטטיסטיקה ותקשורת.

הצדדים השלישיים הם:

  • Google, לפרסום, ניתוח ושירותי התחברות;
  • פייסבוק, לפרסום ושירותי התחברות;
  • Sendgrid, לשירותי דוא"ל;
  • Cloudflare, לשירותי אבטחת אתרים;
  • SPD לשירותי אירוח.

המתכנתים שלנו עשויים גם לקבל גישה למידע אישי מסוים, אך הם כפופים גם להסכמי סודיות ועיבוד מידע.

קטינים וילדים

השירות מיועד למשתמשים מעל גיל שמונה עשרה, או לילדים מעל גיל שש עשרה שקיבלו הסכמת הורים. לפיכך, איננו מתכוונים ואיננו אוספים במודע מידע אישי מילדים מתחת לגיל שש עשרה (16) ואיננו מעוניינים לעשות זאת.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבקש הוכחת גיל בכל שלב כדי שנוכל לוודא שילדים מתחת לגיל שש עשרה (16) אינם משתמשים בשירות.

אם נגלה שאספנו מידע אישי מילדים מתחת לגיל שלוש עשרה (13), נמחק את המידע הזה במהירות האפשרית.

אם יש לך סיבות לחשוד שאספנו מידע אישי מקטינים מתחת לגיל שש עשרה (16), אנא הודע לנו בכתובת:
info @ 2net.co.il, ואנחנו נמחק את המידע האישי הזה במהירות האפשרית.

אבטחה

אנו נוקטים באמצעים מתאימים כדי לשמור על אבטחת ושלמות השירות שלנו ולמנוע גישה בלתי מורשית אליו או שימוש בו באמצעות פרקטיקות מקובלות בתעשייה ונהלים פנימיים.

עם זאת, שים לב כי קיימים סיכונים טבעיים בהעברת מידע דרך האינטרנט או באחסון אלקטרוני, ואיננו יכולים להבטיח שגישה בלתי מורשית או שימוש לא מורשה במידע לא יתרחש לעולם.

אנחנו נציית לחוקים המתאימים בכל הנוגע לאבטחת מידע ושמירה על הסודיות או שלמות המידע האישי שלך ונודיע לך על הפרה כזו אם החוק החל מחייב זאת.

ככל שעמדנו בהוראות הדין על יישום פרקטיקות מקובלות, לא נהיה אחראים או חייבים בגין גישה בלתי מורשית, פריצה או חדירות אבטחה אחרות או אי שמירה או גניבה, מחיקה, השחתה, הרס, נזק או אובדן של מידע אישי או רכיבים הכלולים במידע האישי.

הודעה על אירועי אבטחה

אנו עומדים בהוראות הדין הישראלי והנחיות הרשות להגנת הפרטיות בהודעה על אירועי אבטחת מידע. בכל מקרה בו אירע אירוע אבטחת מידע חמור, אנחנו נודיע לנושאי המידע לאחר אירוע זה, ונשתף פעולה עם הרשויות המוסמכות להפחית את החשיפה למידע אישי.

תלונות ויישוב סכסוכים

אם אתה חש כי זכויותייך במידע האישי נפגעו בכל צורה, אנא צור קשר עם ממונה הגנת המידע שלנו בכתובת info @ 2net.co.il ותוכל להגיש תלונה.

בתלונה עלייך לכלול את הסבר מדוע וכיצד נפגעו זכויותיך ואת הראיות הדרושות לכך. ממונה הגנת המידע שלנו יבדוק את התלונות וישיב לרובן בתוך 14 ימים עם הצעה לתיקון הדרוש.

אנו ניישב כל תלונה בהתאם לחוק הרלוונטי והנחיות הרשות להגנת הפרטיות. 

אנו מסכימים גם ליישוב של כל סכסוך באמצעות הרשות להגנת הפרטיות, ככל שהדבר אפשרי על פי דין. 

הסעיף הזה לא מגביל את זכויותיך להגשת תלונה לרשות להגנת הפרטיות.

מיזוג, העברת בעלות

אנחנו עשויים, בעתיד, להתמזג, למכור את הפעילות או להעביר את הפעילות של השירות לצד שלישי. במקרה כזה, אנו נעשה שימוש במידע שלך בהתאם למדיניות הפרטיות הרלוונטית באותה העת, כאשר לשום שינוי לא תהא תחולה רטרואקטיבית.

עדכונים למדיניות פרטיות זו

אנו שומרים את הזכות לעדכן מדיניות פרטיות זו בכל עת; אנו נספק לך עם עדכונים על השינוי ולעדכונים אלה לא יהא תוקף רטרואקטיבי.

 

  • © כל הזכויות שמורות לטו נט ישראל